Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

بهترین مکان های جهان برای بازدید | مکان هایی شگفت آور

با دنیایی پر از مقاصد جذاب، انتخاب مکان مناسب برای تعطیلات می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که سپند پرواز از نظرات کارشناسان، آرای خوانندگان و روندهای فعلی استفاده کرد - و مناظر، فرهنگ‌ها، زیبایی‌های منظره، گزینه‌های غذایی و موارد دیگر را ارزیابی کرد تا این فهرست از بهترین مکان‌های جهان را برای بازدید جمع‌آوری کند. از این توصیه‌ها برای تهیه فهرست سطل سفر خود استفاده کنید و رای خود را در زیر به ما بدهید تا به ما در تعیین فهرست سال آینده کمک کنید. (توجه: برخی از مقاصد زیر ممکن است تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گیرند. قبل از سفر با CDC و وزارت امور خارجه ایالات متحده تماس بگیرید.)

جزیره جنوبی، نیوزلند

شماره 1 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

جزیره جنوبی نیوزلند پر از مناظر باشکوه است، از کوه های دراماتیک گرفته تا آبدره های دیدنی. در اینجا می‌توانید کوه‌های پارک ملی فیوردلند را که یک میراث جهانی یونسکو است، از مسیرهای پیاده‌روی یا قایق در Milford Sound تحسین کنید. در شب، به رصدخانه کوه جان دانشگاه کانتربری سفر کنید تا به آسمان پرستاره خیره شوید. همچنین می‌توانید در کوئین‌تاون (مقصدی مورد علاقه در میان جامپرهای بانجی) از شراب درونی خود لذت ببرید، شراب خوشمزه سووینیون بلان را در منطقه مارلبورو امتحان کنید یا در دسترس‌ترین یخچال‌های طبیعی نیوزلند - فرانتس یوزف و فاکس گلاسیر - در ساحل غربی جزیره را کشف کنید.

پاریس

شماره 2 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

شهر مغناطیسی نور، بازدیدکنندگانی را از سراسر جهان که برای دیدن جاذبه‌های نمادینی مانند برج ایفل، لوور و طاق پیروزی می‌آیند، جذب می‌کند. اما چیزی که مسافران واقعاً عاشق آن می‌شوند، کافه‌های جالب شهر، بازارهای پرجنب‌وجوش، مناطق خرید شیک و بی‌نظیر je ne sais quoi است. در سرگردانی در خیابان‌های سنگ‌فرش جذاب گم شوید، یا یک کروسانت بگیرید و ساعت‌ها در سواحل رود سن استراحت کنید. اگر می خواهید یک سفر روزانه سریع داشته باشید، حدود 15 مایلی جنوب غربی مرکز شهر به سمت کاخ ورسای بروید، که تورهای با راهنما و خودراهنما در این املاک ارائه می دهد.

رزرو تور فرانسه

مائویی

شماره 3 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

چه در حال رانندگی در امتداد جاده هانا باشید، چه در حال لذت بردن از منظره چشم پرنده از خط ساحلی سرسبز مائویی از طریق هلیکوپتر، غواصی با لاک پشت های دریایی یا استراحت در سواحل شنی سفید یا سیاه، متوجه خواهید شد که این جزیره هاوایی شبیه هیچ جزیره ای نیست. مقصد گرمسیری دیگر فرصت بازدید از پارک ملی هالیکالا را از دست ندهید که یکی از بزرگترین دهانه های آتشفشانی خاموش جهان را در خود جای داده است. شما همچنین باید در یک luau شرکت کنید تا مقداری از فرهنگ محلی و طعم غذاهای هاوایی مانند poi، poke و mahimahi را بچشید.

بورا بورا

شماره 4 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

چیزی که این جزیره کوچک پلینزی فرانسه ممکن است از نظر وسعت فاقد آن باشد، زیبایی استوایی محض آن را جبران می کند. در اینجا، سواحل زیبا، جنگل های سرسبز و استراحتگاه های مجلل را خواهید دید. کوه آتشفشان خاموش جزیره، کوه اوتمانو، یک عکاسی عالی یا پیاده‌روی چالش‌برانگیز را ایجاد می‌کند و مردم محلی دوست‌داشتنی بورا بورا می‌توانند به شما کمک کنند در طول یک گشت و گذار خارج از جاده، نگاهی اجمالی به بهترین مناظر جزیره داشته باشید. برای استراحت، به ساحل ماتیرا بروید تا آب شفاف و شن و ماسه سفید نرم داشته باشید. اگرچه سفر به بورا بورا بسیار گران است، اما بیشتر مسافران می گویند ارزش هر پنی را دارد.

لندن

شماره 6 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

لندن برای خودش دنیایی است. محله‌های متنوع، که ترکیبی از بناهای تاریخی و جاذبه‌های امروزی را در خود جای داده‌اند، می‌توانند روزها شما را مشغول کنند. اگر اولین باری است که به لندن می‌روید، قبل از صرف یک چای کلاسیک بعدازظهر یا تماشای یک چای کلاسیک، برنامه‌ریزی کنید که مکان‌های برتر مانند برج لندن، موسسه هنری تیت مدرن، کاخ باکینگهام، بازار بورو و موزه بریتانیا را ببینید. میخانه محلی بهترین زمان برای سفر به لندن در ماه‌های گرم‌تر است، اما توجه داشته باشید که این فصل شلوغ‌ترین و گران‌ترین زمان سال است.

رزرو تور انگلیس

ترکز و کایکوس

شماره 8 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

این مجموعه که در شمال جمهوری دومینیکن واقع شده است، از حدود 100 جزیره و غارنوردی در بین مسافران ماه عسل محبوب است - و دلیل خوبی هم دارد. جزایر ترکز و کایکوس با شن‌های سفید درخشان، آب شفاف و نزدیک به 350 مایل صخره‌های مرجانی رنگارنگ، واقعاً دیدنی هستند. در حالی که از بازدید از جزایر غافل خواهید شد و یک یا دو روز را در ساحل گریس بی گذرانید، کسانی که به دنبال یک استراحت فعال تر هستند فرصت های زیادی برای غواصی، غواصی و اسب سواری در امتداد ساحل خواهند داشت.

مالدیو

شماره 10 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

دسترسی به آن ارزان یا آسان نیست، اما این بهشت منزوی بین دریای عرب و دریای لاکادیو، تجسم یک تعطیلات رویایی استوایی است. در این مقصد جنوب آسیا که از بیش از 1000 جزیره تشکیل شده است، خانه های ییلاقی با سقف کاهگلی بر فراز دریای درخشان آکوامارین قرار دارند و دسترسی آسان به آب و فضایی رمانتیک را فراهم می کنند. روزهای خود را با سفرهای ساحلی، درمان‌های آبگرم و گشت‌های غواصی یا غواصی پر کنید. اگر تب کابین شروع شد، از پایتخت، ماله دیدن کنید، جایی که مساجد تاریخی و بازارهای روباز را خواهید دید.

رزرو تور مالدیو

پوکت

شماره 11 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

پوکت که در جنوب تایلند واقع شده است، چیزی را برای همه، به ویژه مسافرانی که دارای بودجه هستند، ارائه می دهد. فعالیت‌هایی مانند درمان‌های آبگرم و تورهای قایق، و همچنین اقامتگاه‌ها، قیمت‌های پایینی دارند. برای دیدن مناظر خیره کننده، صخره های سنگ آهکی خلیج فانگ نگا را بررسی کنید و در سواحل ماسه سفید زیبای پوکت استراحت کنید (ساحل آزادی و ساحل بنگتائو دو مورد علاقه بازدیدکنندگان هستند). از دیگر جاذبه‌های دیدنی می‌توان به معبد وات چالونگ و بودای بزرگ اشاره کرد. پس از غروب خورشید، در صحنه شب زنده داری جزیره شرکت کنید.

رزرو تور پوکت

بارسلونا

شماره 12 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

این شهر اسپانیایی یک جشن برای چشم هاست: بازدیدکنندگان می توانند از کنار معماری قرون وسطایی در Barri Gòtic عبور کنند، از کلیسای پیچیده د لا ساگرادا فامیلیا عکس بگیرند و از خلاقیت های عجیب آنتونی گائودی در پارک گوئل شگفت زده شوند. در همین حال، ساحل Barceloneta و Parc de la Ciutadella مکان‌های مناسبی برای گذراندن وقت در یک روز آفتابی قبل از بررسی رستوران‌ها و بارها در امتداد لاس رامبلاس هستند که در تمام ساعات شب غوغا می‌کنند. برای مسافرانی که می‌خواهند بارسلونا را از بالا ببینند، کوه تیبیدابو یا Bunkers del Carmel را طی کنند.

رزرو تور اسپانیا

بالی

شماره 17 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

معابد آرام و سواحل زیبا بزرگترین جاذبه های این بهشت سرسبز اندونزی هستند. و منظور ما سرسبز است - با برنامه ریزی برای بازدید از ماه آوریل و اکتبر، بهتر است از فصل مرطوب بسیار مرطوب منطقه اجتناب کنید. زمان ساحل خود را با بازدید از روستای کینتامانی، خانه آتشفشان بلند (و فعال) و همچنین یک دریاچه بزرگ، کاهش دهید. اگر هوس افزایش آدرنالین دارید، یک اسکوتر کرایه کنید و در اطراف جزیره بچرخید، یا به یکی از تاب های متعدد بالی بروید تا بر فراز تراس ها و جنگل های برنج پرواز کنید.

رزرو تور بالی

دبی

شماره 21 در بهترین مکان های جهان برای بازدید

مناظر خیره کننده خلیج فارس، فعالیت های دل انگیز و مکان های دیدنی تاریخی در دبی منتظر شما هستند. این شهر خاورمیانه ای مملو از برخی از برجسته ترین و منحصر به فردترین جاذبه های جهان است، از جمله مرکز خرید دبی، اسکی داخلی دبی و برج خلیفه، بلندترین ساختمان روی کره زمین. اما شهر همچنان میراث خود را حفظ کرده است، همانطور که در محله بستکیه و بازارهای سنتی طلا و ادویه دیده می شود. هنگامی که نیاز به استراحت از شلوغی و شلوغی شهر دارید، به ساحل شنی مانند ساحل عمومی جمیرا، ساحل سانست یا پارک ساحلی الممزار بروید.

رزرو تور دبی

 

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.